dimarts, 10 d’abril del 2012

Conoce los lugares (III): El puerto || Coneix els indrets (III): El port


[CAS]
El puerto será el lugar maldito y bendito de Gilliam. Después de un pequeño incidente entre Ta-ló y Ske-ré se dirigirá hacia allí para encontrar al príncipe, Dio-né y el pequeño Ro-sé, que le daran protección y compañía durante su pequeña estancia a este lado de la isla. Un palacete de estilo colonial preside un puerto pequeño pero bien arreglado, y a los lados tiene las típicas casitas bajas de Spuo-tó, que son sencillas pero están bien construidas y cuidadas.

En el puerto, Gilliam sufrirá varios sustos, algunos procedentes de la maldad y el odio que se siente hacia él, como extranjero que es; también encontrará un puntito de pureza y amor que todavía se esconde bajo la arena de la playa. Estas escenas inspirarán textos y una ilustración muy especial que Gilliam enviará al Northern Globe.

[CAT]
El port serà l'indret maleït i beneït d'en Gilliam. Després d'un petit incident entre Ta-lò i Ske-rè s'hi adreçarà per trobar el príncep, na Dio-nè i el petit Ro-sè, que li donaran protecció durant la seva petita estància a aquesta banda de la illa. Un palauet d'estil colonial presideix un port petit però ben endreçat, i als costats té casetes baixes que, com les típiques cases de Spuo-tò, són senzilles però ben construïdes i cuidades.

Al port, en Gilliam patirà diversos ensurts, alguns procedent de la maldat i l'odi cap a ell, com a estranger que és; també hi trobarà un xic de puresa i amor que encara s'amaga sota la sorra de la platja. Aquestes escenes inspiraran textos i una il·lustració molt especial que en Gilliam enviarà al Northern Globe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada